Mellanrummen: juli

Varsågoda det längsta inlägget ni sett! Hela juli av olika bilder som liksom inte passat in någon annanstans än i en sån här blandning.

Tassos på Cafe Agnes och så var vi på Textila Undertexter. En textil utställning på Malmö Muséer TIPS

Moki Cherry

Charlotte Johannesson

Sen gick vi ner till akvariet för att titta på ormarna och plågas lite och testa lite gränser. DET GICK BRA!

Sen så har vi legat på stranden vid havet ibland.

Francis har tramsat runt

Vi har haft fest och spelat massa kort, New York! Så kul och intense!

Jag och Tassos har promenerat mycket på kyrkogården

Och cyklat till solnedgången en massa gånger

En begravningsplats för trötta tomater eller tuggade växter.

Jag och Tassos åkte till Lund över dagen och gick runt och spinnade :--) Och en annan dag åkte vi till Ystad --->

Konstmuséet där hade en najs samlingsutställning. Och sen gick vi på loppis och sen till stranden och badade. Det var det kallaste jag känt i år men vi kom i iallafall.

Sen så har vi till exempel tagit bussen till Ön, som är ett namn på ett ställe, och Tio badade och sen åkte jag tillbaka för jag och Tassos skulle på spelning och se Molly Nilsson, det var BRA

Jag åkte till Bim i Örtofta och sov över en natt, det var väldigt mys. Vi åt mat och såg på Harry Potter -->

Den här döda mullvaden låg på vägen när jag skulle gå till tåget </3
Sen en tisdag så sågs jag och Anna och drack vin och sen helt plötligt beställde bord på restaurang och gick och drack superbra Sangria på Tacotisdag.

En annan dag var havet nästan helt svart och Francis var jobbig och stolt över att ha klättrat upp på högsta hyllan och rivit x-antal böcker.